Nöjd kund garanti - Kvalitetspolicy

Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga med sitt val av städföretag och därför erbjuder vi alla våra kunder 100 % Nöjd-Kund-Garanti. Garantin syftar till att understryka vår höga städkvalité vid alla arbeten.

Vad innebär garantin?
* 10-dagars nöjd kund garanti
* Att eventuella fel och brister åtgärdas inom 48 timmar
* Att alla åtgärder utförs kostnadsfritt

Så här fungerar vårt Nöjd Kund-Garanti
1. Kunden påtalar fel eller brister till oss genom telefon eller mejl
2. Vid godkänd reklamation så åtgärdas bristerna inom 48-timmar*
* Under helger gäller 72 timmar

Välkommen att kontakta oss, gå gärna in på begär offert för att begära en kostnadsfri offert eller ring oss på 090-77 88 82.

Du kan även mejla oss på ren.frasch@gmail.se

Kommunikation och Samma städare

Vi kommer ut och presenterar den som ska städa. Efter första städningen tar arbetsledaren kontakt med er för att stämma av resultatet. Vårt upplägg är att ni har samma städare som kommer varje gång. Vi ska vara snabba på att återkomma till våra kunder och vi ska vara lätta att nå både på telefon och e-post.

Lämna över till oss

Vårt mål är att du ska kunna lämna er städning i våra händer och att du inte ska behöva bekymra dig, vi löser problemen åt er. Vårt mål är att det bara ska flyta på och du känna att det är rent och välstädat på avtalad dag/tid.

Kvalitetspolicy

Våra tjänster ska uppfylla kundens önskemål och förväntningar. Nöjda kunder är en förutsättning för fortsatt samarbete. Vi vill att våra nöjda kunder ska bli en referens för fortsatta affärer. Vi gör regelbundet utvärderingar och anstränger oss för att säkerställa en hög kvalité Vi lovar att vara tillgängliga, snabba samt lyhörda och flexibla för kundernas önskemål. För att säkerställa vår kvalité städar vi efter en checklista, denna checklista lämnas till alla våra privatkunder efter avslutad städning och checklistan ligger som grund för att vi ska hålla en jämn och hög kvalité.

Trygghet

Vi har ansvarsförsäkring upp till 10 miljoner, kontrollerad personal i polisens register, vi kan lämna referenser på den som ska arbeta hos er.

Hos oss får du råd och hjälp

Vi syr i hop helhetslösningar för företag och privatpersoner. Vi hjälper er med upplägg och förslag över hur städningen ska läggas upp.

Erfaren personal

Vår personal har lång erfarenhet av städning. Vi internutbildar all vår personal och ny personal få gå med en erfaren städledare första tiden. Vi betalar avtalsenlig lön, vår personal är försäkrad av oss när dom är ute hos er.

Kvalitetskontroller

Vi gör utskick (enkätsvar) till våra kunder för att utvärdera vårt arbete med kontinuitet. Vi försöker ständigt förbättra vårt arbete genom att ha en bra kommunikation med vår personal och våra kunder.

Kvalitetsgaranti

Vi lämnar en nöjd kund garanti på våra utförda arbeten. Om ni av någon anledning inte skulle vara nöjd med utfört arbete kontaktar ni er kontaktperson hos oss. Vår kvalitetsgaranti grundar sig på våra checklistor vi använder ute hos kund.

Flexibilitet

Vi vill att alla våra kunder ska känna sig lika viktiga, oavsett storlek, och veta att utan er finns inte vi. Vi försöker att alltid lösa saker på det bästa och smidigaste sättet för er.

Miljövänliga

Vi tar ansvar för miljön både när det gäller transporter och städprodukter. Vi använder så lite kemikalier som möjligt när vi städar, Vi råder våra kunder att använda miljövänliga städprodukter.

rut avdrag

Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga med sitt val av städföretag och därför erbjuder vi alla våra kunder 100 % Nöjd-Kund-Garanti. Läs mer

miljopolicy

I vårt arbete med städ ska miljöarbetet präglas av engagemang för våra kunder och för miljön. Läs mer